سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیائومی ردمی نوت 11 پرو؛ میانردهای ارزشمند

اگر اهل بازی یا تماشای انیمیشن در تلفن هوشمند هستید، با وجود رنگ‌ های با کیفیت دستگاه جدید شیائومی و نرخ تازه‌ سازی بالای 120Hz این لذت را دوچندان نمائید. همچنین در کنار روشنایی صفحه ‌نمایش گوشی ردمی نوت 11 پرو که به 1200نیت می‌رسد، می‌توانید زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز بدون اُفت کیفیت رنگ تصاویر را مشاهده کنید.

انتخاب درست شیائومی، علت قیمت پائین

استفاده از تراشه‌ مدیاتک Helio G96 انتخاب درستی بود که قیمت گوشی ردمی نوت 11 پرو را تا حد قابل قبولی پائین حفظ نماید. شرکت تایوانی مدیاتک از کمپانی‌ های با سابقه در ساخت تراشه‌ تلفن‌ همراه محسوب می‌شود. شرکت شیائومی با استفاده از تراشه‌ 12 نانومتری توانسته در هزینه‌ تولید این موبایل صرفه‌جویی نماید. همین امر دلیل اصلی قیمت مناسب میان‌رده‌ جدید شیائومی می‌باشد. از طرفی شیائومی در ساخت GPU این گوشی با کمپانی Mali همکاری نموده که این دلیل دیگری بر کاهش هزینه‌ های ساخت گوشی جدید شیائومی است. ضمناً سایز کوچک پردازنده‌ی این تلفن هوشمند باعث می‌شود، باتری آن در استفاده‌ی طولانی مدت فشار زیادی را متحمل نشود.

پردازنده مدیاتک

عکاسی با رنگ‌ های رویایی

طی سال‌ های گذشته به وضوح متوجه این امر شده‌ایم که شیائومی در ساخت تلفن‌ های هوشمند، توجه ویژه‌ای به دوربین ‌های عکاسی با کیفیت دارد. ردمی نوت 11 پرو نیز از این قاعده مستثنا نیست. دوربین چهارگانه‌‌ این تلفن هوشمند، شامل یک لنز واید 108 مگاپیکسلی و اولترا واید 8 مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین ماکروی 3 مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌هایی با عمق میدان بهتر ثبت نمائید. اگر طرفدار تصاویری با رنگ ‌های شاد و زنده هستید در ردمی نوت 11 پرو هیجان عکاسی با رنگ‌ های اصلاح شده را خواهید داشت. نباید فراموش کرد که کیفیت 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی این موبایل نیز برای عکس‌ های دسته جمعی شما مناسب می‌باشد.

عملکرد مطلوب باتری

باتری 5000 میلی‌آمپر، به شما این امکان را می‌دهد تا یک روز کامل نیازی به شارژ موبایل خود نداشته باشید. هرچند که استفاده از باتری با این حجم و شارژر 67 واتی برای ردمی نوت 11پرو هیچ دور از ذهن نبود؛ چرا که شیائومی معمولا رضایت مخاطبان را در کیفیت باتری، جلب کرده است.

شارژ سریع 67 وات

 براساس این اطلاعات می‌توان گفت میانرده‌ جدید شیائومی به یکی از موبایل‌ های محبوب بازار ایران تبدیل خواهد شد. با توجه به این‌که شرکت تسک میران همیشه به نیازهای کاربران خود اهمیت می‌دهد، می‌توان در آینده نزدیک منتظر خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو را با گارانتی این شرکت بود.

منبع:

 https://taskmiran.com/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%be%d8%b1%d9%88