سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرخ تازه سازی تصویر گوشی های هوشمند، برگ برنده گیمرها

اگر به کیفیت بازی مورد نظر خود مطمئن هستید، بهتر است به دنبال یک گوشی گیمینگ مناسب بگردید. البته که به هیچ‌وجه نگران قیمت بالای گوشی‌ های گیمینگ نباشید؛ چرا که شیائومی هیجان بازی‌ های موبایل را برای همه اقشار امکان پذیر کرده است. شرکت تسک میران نماینده‌ شیائومی در ایران، خریدی مطمئن با گارانتی معتبر را برای شما فراهم نموده است. 

 فرآیند تازه سازی به این صورت است که اطلاعات، داخل پردازنده‌ی گرافیکی تولید و به نمایشگر ارسال می‌گردند. این امر موجب می‌شود تا تصاویر با سرعت بیشتری به چشم شما برسند. این تازه‌ سازی محتوا به یکباره اتفاق نمی‌افتد؛ بلکه طی یک بازه زمانی انجام می‌شود. یعنی پیکسل‌ ها در ریف‌های افقی، به ترتیب تعویض می‌گردند و هرچه این بازه زمانی سریع‌تر طی شود، حرکت تصاویر برای چشم شما دلپذیرتر می‌گردد.

فقط نرخ تازه سازی تصویر بالا، برای یک بازی روان کافی است؟

اگر به کیفیت بازی مورد نظر خود مطمئن هستید، بهتر است به دنبال یک گوشی گیمینگ مناسب بگردید. البته که به هیچ‌وجه نگران قیمت بالای گوشی‌ های گیمینگ نباشید؛ چرا که شیائومی هیجان بازی‌ های موبایل را برای همه اقشار امکان پذیر کرده است. شرکت تسک میران نماینده‌ شیائومی در ایران، خریدی مطمئن با گارانتی معتبر را برای شما فراهم نموده است.

نرخ تازه‎‌ سازی مناسب من چند است؟

گر تا عدد90Hz به این هدف دست یافتند. در این مرحله، هنگامی که در حال اِسکُرول کردن صفحات گوشی موبایلتان باشید، کاملاً نرمی حرکات را احساس می‌کنید. با ورود گیمرها به زمین‌ بازی گوشی‌های هوشمند، این موضوع فقط در حد ارائه‌ یک حس خوب باقی ماند و شرکت‌ ها ناچار به تأمین سرعت مورد نیاز برای عکس‌العمل‌های فوق سریع بازیکن‌ ها شدند و این اتفاق با اضافه‌ شدن نرخ تازه سازی120Hzرخ داد. در حال حاضر نه تنها گوشی‌ های پرچمدار، بلکه تعدادی از میانرده های شیائومی نیز از این امکان برخوردار هستند.