سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با امکانات MIUI 13 آشنا شوید

قبل از عرضه جدیدترین رابط کاربری شیائومی، تسک میران، با توجه به تغییرات آزمایشی که بر MIUI 12.5 اعمال شده بود، گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با مشخصات MIUI 13 با MIUI 12 اعلام نمود. همچنین لیستی از گوشی‌ هایی که این رابط را دریافت می‌کنند را نیز به اشتراک گذاشت. با عرضه رسمی این رابط، خالی از لطف نیست تا نگاهی دقیق به ویژگی‌ های این رابط کاربری شیائومی داشته باشیم.

جلوه‌ های بصری، در مرکز توجه هستند

اولین نکته‌ای که در میان انبوه تغییرات به چشم می‌آید، توجه بیش از پیش به زیبایی بصری در برنامه‌ های مختلف رابط جدید شیائومی می‌باشد. برخی از این امکانات را با هم بررسی خواهیم کرد.

  1. شیائومی برای محصولات خود فونت مینیمال اختصاصی با نام Mi Sanse را ارائه نموده تا علاوه بر ظاهر شیک و مرتب گوشی های هوشمند، حس تمایز را در مخاطب ایجاد نماید.
  2. والپیپرها یکی از تجربیات موفق MIUI 11 بود. شیائومی این بار با خلاقیت و کیفیت بالاتر قصد دارد تا رکورد محبوبیت خود را بشکند. قطعاً با دیدن لحظات انجماد کریستال به عنوان تصویر زمینه موبایل خود، شما هم از این ایده و خلاقیت شیائومی لذت خواهید برد.
  3. ویجت‌ها از مواردی هستند که استفاده از تلفن هوشمند را برای شما آسان می‌سازند. افزون بر این، امکان شخصی سازی این ویجت ها ظاهر و چینش برنامه های موبایل شما را شخصی سازی می‌نمایند.
  4. امکان دیگری که شیائومی برای ظاهر شکیل تلفن شما در MIUI 13 در نظر داشته ، تغییر تم رنگی بر اساس پالت رنگی تصویر زمینه می‌باشد. به این صورت که تم رنگی ویجت ها و آیکون های شیائومی، بر اساس رنگ های تصویر زمینه، تنظیم می‌شوند. 

تمام این موارد به شما این امکان را می‌دهد، آنچه را که در موبایل خود می‌بینید، باب میل خودتان تنظیم نمائید. این موضوع خبر خوبی است برای هنرمندان و افرادی که اهمیت بسیاری به دیزاین و زیبایی برنامه‌های موبایلشان می‌دهند. هرچند که بخش عظیمی از کاربران توقع افزایش امکانات کاربردی را دارند. باید گفت در پس این طراحی زیبا MIUI 13، امکاناتی برای راحتی و امنیت بیشتر قرار دارد. همچنین شیائومی علاوه بر سهولت در کار با برنامه‌ها و امنیت بالا، برای ایجاد احساس صمیمیت بیشتر، بخش‌ هایی را به سرگرمی شما اختصاص داده است.

 این موارد تنها چند تغییر مهم در‌ رابط کاربری گوشی های شیائومی بود و بی‌شک نگاه ریزبینانه شیائومی در سایر تغییرات نیز شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این تغییرات در تمام موبایل‌‌ ها با توجه به نسخه مربوط به هر منطقه، تفاوت‌ هایی جزئی خواهد داشت. تسک میران، نمایندگی شیائومی در ایران، نسخه جهانی گوشی های شیائومی را به بازار ایران عرضه می‌نماید. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات پس از فروش تسک میران به نسخه جهانی جدیدترین موبایل‌ های شیائومی درسترسی داشته باشید.